Árnytündérek ők? Vagy Leah egyik hadosztályának élőholt tagjai? Így vagy úgy, futás! - A magadfajta kalandozónak semmi jó nem származhat abból, ha ez itt és most kiderül!
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
A zsákmány kihívása (340. tudati képesség)
Teljes név:
A zsákmány kihívása
Pontérték:
6
Enciklopédia:
Támadó képesség, amelynek segítségével távolról is meglophatsz egy konkrét karaktert. A gyakorlatban odateleportálsz hozzá és megpróbálod meglopni a táborozás alatt, mintha csak arra jártál volna. Nem számít a találkozási lista, de az áldozat mindig kap értesítést a fordulójában (rövid színesítő szöveg kíséretében), hogy ki volt a tettes. Használata 1 TU és 5 TVP. Csak a tudatpajzs véd ellene. Siker esetén sem jár érte gonoszságpont. (A képesség a viharlégiós kihívás analógiája, csak lopásra.) Használatához az EK 340 <kalandozó> {<tárgy>} parancsot add ki. Egy kalandozótól a táborozása alatt csak egy alkalommal lehet így lopni, és max. 30 ilyen parancsot adhatsz ki egy körben.