Ezt elképzelhetőnek tartom, vannak lapok, ahol az X értéke folyamatosan, dinamikusan változhat - általában olyankor, amikor X a lény sebzése és/vagy ÉP-je. Ilyenkor az "X annyi" helyett az szerepel a lapon, hogy "X mindig annyi", jelezve, hogy X értéke változhat - legegyszerűbb példa az Animált csontváz. Rymánál valószínűleg pont ezért lett ez így írva, hogy a nekronnak dobott lapok után is adja a tápot.
De ha a lapon csak annyi van, hogy "X annyi", azt a kijátszáskor kell meghatározni, és az utólag nem változhat (egy általános vagy azonnali varázslatnál erre nincs is lehetőség). |
| Nem látok Ryma alatt FAQ-t, illetve azon a lapon is szerepel, hogy X max. 4, hogy tudott ott a költség negatívba menni? |
Először mindig az alapköltséget határozzuk meg. Egy 3-X-es lapnál hiába drágitom utólag 1 vagy 2 vp-vel, attól még az X értéke legfeljebb 3 lehet, mivel a lap alapköltségét nem csökkenthetjük 0 alá. Utána ettől függetlenül a módosított költsége, amit a külső módosítók alakítanak, felmehet magasabbra.
Jánosnak. a lapok költsége semmilyen módon nem mehet 0 alá. Ha X szerepel a költségben, X-nek nem lehet olyan értéke, hogy a költség negatív legyen. Ez a szabály erősebb még egy olyan hatásnál is, ami esetleg megengedné, hogy az X illegális értéket kapjon. Ezt persze lehetett volna még 8 mondatban, 3 pontos betűvel ragozni a Táguló horizonton, de egyszerűbb FAQ-ban tisztázni. Azt meg, hogy a költségben szereplő X meg a hatásban szereplő X független, ez nem így van, ha egy lapon X értékét több helyen is helyettesítjük, mindig pontosan ugyanazt az értéket kell helyettesíteni (amit a költségnél már meghatároztunk). |
A sötét elf nekromanta feltámad képességet ad max. 2 lényednek, így ki kell jelölnöd, hogy mely lények kapják meg ezt a képességet.
Az élőholt vándort is lehetett volna így írni, de a jelenlegi szöveggel kicsit nagyobb szabadságot adunk a kijátszójának. |
| Hacsak nem Villámháborúzol, esélyes, hogy azt az Albinó varkaudart a saját körödben játszod ki, akkor a Mozgástér költsége 2 VP, így nem kell eldobnod. |
| A mindenképpen mindent felülír. Tehát ha bármilyen hatás miatt nem húzhatnál, vagy akár az említett hatalomvágy miatt dupla mennyiséget húznál, ezeket felülbírálja, és pontosan annyit fogsz húzni, amennyit visszakevertél. |
| De igen, hamarosan kirakjuk! |
Itt a kérdés szerintem arra vonatkozott, hogy az Elemi morf tudja-e egy azonnali vagy általános varázslat "képességeit" másolni. A rövid válasz: nem.
A HKK szabályai szerint egyszerűen nem értelmezhető az, hogy egy ilyen varázslat szövege "képességként" rákerül egy asztalon maradó lapra. A varázslatok szövege egy egyszer, a varázslat kijátszásakor végrehajtott hatás. Az asztalon levő lapok képességei pedig vagy állandóak, vagy automatikusan létrejönnek egy bizonyos pillanatban, vagy aktivizálást igényelnek. Kb. mintha gyököt próbálnál vonni a szerelemből, nem értelmezhető a művelet.
Vannak varázslatok, amik rendelkeznek képességgel, ami a kézből vagy a gyűjtőből működik (pl. áramlás, jelenlés lehet ilyen lapokon). de az elemi morf ilyen képességgel bíró azonnalit vagy általánost sem másolhat.
Vannak lapok, amik ilyen varázslatokat másolnak, de azok szövegük szerint újra létrehozzák a varázslat egyszeri hatását, azoknál az eseteknél ezt lehet értelmezni. |
| A játék összetettsége folytán mindig lesznek fogalmazások, amiket igy is meg úgy is lehet érteni, de ezeket mindig igyekezzük tisztázni. Az alapértelmezés szerint felsorolásból mindig különbözőt kell választani, tény, hogy ezt szinte mindig bele is írjuk a szövegbe, de ha ez elmarad, akkor az nem jelenti azt, hogy ugyanazt lehet többször választani. A lapok mellé természetesen rakunk egyértelműsítő faq-t, kösönjük az észrevételt. |
Igyekeztünk a meglévő, limitált készletet úgy felosztani, hogy tényleg jusson mindenkinek.
Mondjuk dinó és cápa zén még most is kapható bizonyos viszonteladóknál (ld. webboltunkban). Sőt HKK30 is. |
| Sajnos nem automatizálható a folyamat, a hkk online-ban más a formátuma a lapoknak, de megoldottuk már, próbálhatod. Köszi a türelmet! |
| Ha két lap hatása ellentmond egymásnak, akkor az utoljára kijátszott érvényesül. (Kódex 102.3) |
| Az Álomháború lapjairól (+URek, kódos lapok) lesz elemzés. |
| Elvileg az első 2 hónapban igen, nov 28 még pont beleesik |
Lehet Ewgbert kísérletével adni az ellenfélnek  |
| Nincsen golden foil verziója. |
| Nem hiányzik, ezek nem új lapok, csak reprintek. Amikortól játszhatók lesznek, egyszerűen csak felsorolásra kerül mellettük az új évszám. |
Hogyha felújításra kerül egy lap, akkor onnantól kezdve a hivatalos nevén felül egy évszám is járna a régi verziójának.
Nem, ilyen nincs, az első verzió után nincs évszám, onnan lehet tudni, hogy az az első verzió.
A további verziók után van (új) vagy (évszám) jelölés.
A pakiszerkesztő egyébként, ahogy te is írtad, tudja, mi tiltott, és mi nem.
Illetve a lapkeresőben ha beírod egy lap nevét, akkor fel fog jönni az összes verzió belőle.
A lapok nevét visszamenőleg egészen biztosan nem fogjuk megváltoztatni, átnevezni őket, ahogy Katu is írja, attól kezdve az összes paklilista invaliddá válna...
|
| Igyekszünk biztosítani, hogy most jusson mindenkinek, annak is, aki esetleg később ér oda. |
Ne haragudj, de nem értem a problémát.
A Mennyek Úrnője (2025) nincs tiltva, csak a Mennyek Úrnője (évszám nélkül).
Kérlek jelezd, hol látsz ezzel ellentétes információt, és azonnal javitjuk! |
| Rakunk ma ki részletes informáciôt a zsàkbamacskáról. |
| Igen, de erről küldtünk emailt is, remélem megkaptad. |
| Igy van, ahogy írod, ezek nem fognak külön még egyszer megjelenni. De a versenyen természetesen lehet használni a lapok korábbi verzióját is. |
| Szerintünk FAQ nélkül is egyértelmű a lap működése, de nyilván lehetett volna még szájbarágósabban írni. |
természetesen, ahogy minden évben, csütörtökön berakjuk őket.
a védnöki lapok vagy ma vagy hétfőn bekerül. |
A (P)-vel csak saját magát passzivizálhatod.
Igen másoláskor a késleltetett és időleges hatás jelzőket másolod.
Semlegesítéssel bármire lehet reagálni, ami megfelel a feltételnek. Pl. Semlegesítés: lény, tud reagálni olyan lényre, amit ellenfeled semlegesítésként játszott ki.
A tűz altípusú lények sebése is tűzsebzésnek minősül, tűzimmunis lényt nem tudnak megsebezni.
A lények sebződését általában nem jelölik, azért, mert nincs értelme egy lényt úgy sebezni, hogy nem ölöd meg, akár több egymás utáni sebzéssel. Ettől függetlenül, természetesen nyugodtan jelölheted egy lény aktuális ÉP-jét, ha nem fog rögtön meghalni, és jelentősége van a kör hátralevő részében. |
| Màr megoldottuk, elnézést a problémáért. A jàtékban adunk kompenzációt. |
| Jogos! Pontatlanul írtam le, javítani fogom, az eredeti kérdés egész pontosan úgy szólt, hogy a korvettre reagál az ellenfél, én visszareagálok zsz költségű reakcóval, aminek az építőket áldozom. |
| Tévedsz, volt ebből probléma és panasz korábban is, mivel ez egy szabályozatlan terület volt. Kicsi az esélye, hogy pont akkor telik le az idő, amikor valaki passzolni akar, de azért előfordul. |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|