"A womathok a mélyen fekvő barlangcsarnokokban élő békés kérődzők. Vaksi szemükkel állandóan a sötétséget fürkészik, és ha kell, megvédik magukat a homály ragadozóitól hatalmas patáikkal." - Encyclopedia Fantasya
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Összekevered! A Tündér a szárnyas jótevő a Tünde pedig az Elfek másik neve. Nem ugyanaz!
Jaj! Ha ez igaz nem nagyon fogják aktiválni az én ötleteimet
Igen. Az enyéim ehezképest nudlik!
1 vp és +4?
Ok akkor majd javított verziót csinálok
Kővévált sárkány: Nem olyan jó mint a többi ötleted. Túl nagy rizikó egy ilyen lap. Mire aktivizálnám adigra puff meghalnak a többiek egyedül marad és kiütik. De pozitív tulajdonsága ötletessége.
Andhumeia: Tökéletes! Jól jönne nagyon!
Sárkánybarlang: Jó kis lap ezis remélem azért ezt is beteszok.
Lávasárkány: Hát legyen 7 vp inkább. És miért elemmentál is? Ezt nem értem
Dicső: Ne legyen Bufa mert ha bekerül a legközelebbi kiégbe akkor nem fogunk vele találkozni olyan gyakran.
Senki? )
HAHÓ!
Akko 2 vp. Úgy már megfelel?
Kösz )
Miért? Nézzetek meg egy fantasy filmet. Ha tündérekről van szó mindíg több lány van mint fiu. Persze vannak kivételek
Egy tesztekő kezében egy kombós pakli azért nagyot tud pusztítani!
Eszt akkartam:
0 0
O
Á már értem Na akkor kitalálok valami mást 0 0
O
Amúgy kihírdetik a fórumon mik azok a lapötletek amik bekerülnek?
Brutax Karom 5vp
Leach Testrész
+ 3 sebzés és mágikus támadás. Ha megölik tulajdonosát Visszakerül kezedbe a Brutax Karom.
Legyen benne sereg! Légyszíííííííííí )
Van pár régi ötlet ami nagyon megtetszett ötletesek. De nem elég jók. Tudom ez illetlenség de azért most én dobom ki ezeket a lapokat.
Zabagép 5 vp
Thar/Kalandozó/Ember
Látja a láthatatlant . Összefogás kalandozóval (a kalandornak nem kell tudnia összefogni) Torzszülöttek ellen +1 sebzése és mágikus védelme van. Nem kerülhet rá jelző.
sb: 2
ép:3
Raia Papagája 4 vp
Raia/Szörny
1 szk
Repül. 1-es regenerálódás. Immunis a hidegre! 1vp: Amíg játékban van csak Raia tipusu repülő lények jöhetnek játékba!
Repül. Immunis a tűzre. Arkanygyal és Halálanygyal ellen + 3 sebzés és +3 életpontja van. Minden ork +2 sebzést vagy mágikus védelmet kap. Nem hat rá bűbáj! Halála után mindenképpen te kapod meg az SZK-t.
sb: 4 (mágikus)
ép:3
Szerintem így jobbak de ha így se jó szóljatok! Kritikák és Anyázások jöhetnek.
Jó ok. Inkább nem írok semmit. Látom nem vagyok valami nagy tehetség :=( Bhühühühü
Hát ez nem ide való. Milyen lap? Hm? Jó sok olyan lapot ami egymásnak bónuszokat ad vagy összefoghatnak. Minél inkább fügnek egymástól annál inkább tudsz kombózni és jó kombó = Fényes győzelem. Persze ehez tapasztalat is kell!
Eszt a kentaurokra vagy a sötételfekre mondtad? :?
Írjak? Ezek nagyon jó sárkányok. Én nem adom meg igazi nevem nekem elég az, hogy Bolond Gyerek. (bár sajna úgyse fog sikerülni )
Kentaurok:
Aktívan jön játékba. Nem kerülhet rá jelző.
Késeltetett hatás 2: Minden játékos veszít 3 ép-t
sb:2
ép: 3
" A Kentaur vándorok kalandoroknak képzelték magukat ezért gyakran csatlakoztak másokhoz. Persze a történelem úgyis szörnyek diktálta be őket az emberek tudatába" -Kentaur krónika.
Nem cserélhet gazdát. Összefogás Kentaurokkal (a kenturnak nem kell tudnia összefogni) Ha ő a gyűjtőben van és egy másik kentaur meghalt akkor a Hű Halott 2vp árán visszakerülhet az őrposztba. Nem támadhatja meg Kentaur. Hátrány: Csak az áruló kentaurt ütheti meg a kentaurok közül.
sb: 2
ép:2 (mágikus)
" A Kenturok még haláluk után is hűek voltak seregükhöz" - kentaur krónika.
Elfek ellen +3 sebzés.
1 szintlépés: Láthatatlan
2 szintlépés: Nem kerülhet rá jelző
sb:2 (mágikus)
ép:2
Méregkeverő 4vp
Kalandozó Leach Sötételf
Mérgezés: 2 Nem lehet megmérgezni. Látja a láthatatlant.
sb:1 (mágikus)
ép: 4
No ennyi. Kritikák és anyázások jöhetnek.
Ui: Necsak azt írjátok le, hogy sz@r vagy jó. Azt is, hogy miért! Hogy mégjobb Kentaurokat és sötételfeket kreáljak legközelebb!
Mert 90 -uk lány :O
A barbár a legjobb! Törpék túl kicsik tündérkék meg ugye nem illenek egy fiúhoz
Ha nem is az én lapötleteim alapján de valahogy jöhetnének már a kentaurok!!!
Nekem egy problémám van vele: Miért nem a lényötletekbe írtad?
Cigány 1 vp
Szintelen Torzszülött Cigány
1 szk foghat tárgyat
A köröd elején tegyél rá 3 bűzjelzőt. Raszista ellen -1 sebzése van. Összefogás cigányokkal.
sb:2
ép: 3
Lopós cigány 1 vp
Szintelen Torzszülött Cigány
1 szk foghat tárgyat
Eltudja lopni egy kiszemelt kalandor egyik tárgyát. Raszista ellen +1 sebzése van. Összefogás Cigányokal
Csicska Cigány 1 vp
Szintelen Torzszülött Cigány
1 szk foghat tárgyat
A kör elején tegyél rá egy röhejes jelzőt. Minél több ilyen jelző van rajta annál inkább többet sebez raszista ellen. Összefogás cigányokkal.
sb:1
ép:1
Jósnő roma 3 vp
Szintelen Torzszülött Cigány
1szk foghat tárgyat
Megnézheted ellenfeled kezében lévő lapjaid. Antimágia 1. Összefogás cigányokkal.
Kritikák és anyázások jöhetnek.
Hol? Mikor? Miért?
Már megtörtént
Akkor így:
Ork Tanya 2 építő
Dornodon épület
Aktívan jön játékban. Minden ork +3 sebzést és +3 védelmet (mágikusat ha alpból 1 van) . Orkal és Dornodon (tolvaj) varázslatokkal. Nem kerülhet rá jelző.
stp: 4
Kritikák és anyázások jöhetnek
Gondolom arra vársz, hogy anyázak de nem fogok sértődékeny öcsém miatt (eszt már elmondtam más topikokban Na öcsém ötlete egy kicsit jobban:
Ork Tanya 1építő
Dornodon épület
Aktívan jön játékba! Minden orkod +4 sebzést és +4 védelmet kap (a védelem mágikus) Orkal nem lehet elpusztítani.