Vámpír belladonna
2 VP 2/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Ha sebzést okoz: gyógyulsz 3 ÉP-t.
K: ha ÉP-t áldozol, húzz egy lapot!
J 3 ÉP: kapsz 1 VP-t.
Élőholt márki
2 VP 3/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Amennyit sebez, annyit gyógyulsz.
K, ha ÉP-t áldozol: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.
J 6 ÉP: keress elő egy vámpírt, vagy vegyél vissza egyet a kezedből.
Örök Jarl
2 VP 4/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
S: te vagy egy lényed gyógyul 4 ÉP-t.
K, ha ÉP-t áldozol: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
J 6 ÉP: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot!
Vérszívó fáraó
2 VP 5/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Ha egy lény megsebezné: helyette te gyógyulsz annyit, amennyit sebződött volna.
K, ha ÉP-t áldozol: a kör végéig immúnis lesz ellenfeled forrásaira.
J 5 ÉP: kap 1 izom, vagy élet jelzőt.
Túlvilági hegemón
2 VP (4)/4 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
A kör végén ellenfeled sebződik feleannyi (lefelé kerekítve) ÉP-t, mint amennyit ebben a körben te összesen áldoztál.
K, ha ÉP-t áldozol: kapsz 1 gyakori gonosz tókent.
J 5 ÉP: semmizés: 3 VAGY ellenfeled veszít 3 VP-t.
|
Szubreális vámpír (új) (új)
Leah, szörny, vámpír, 1 SZK, KF, X/X, SZÁRNY, Oltalom: 1, IK: X-1 VP
X min. 1, max. 5.
Kijátszásakor és ha sebzést okoz,
ellenfeled max. ÉP-je csökken X-el.
Hátrány: bármely játékos feláldozhatja
X max. ÉP-jét, ekkor gazdát cserél.
A holtak hajnala
Leah, általános, IK: 2 VP
Dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Minden gyűjtőben lévő lény a Semmibe kerül.
Kapsz annyi Nekromanta csontvázat, ahány
lény a Semmibe került.
Jelenés: kapsz 1 Nekromanta csontvázat
Poszttraumás stressz
Tharr, azonnali, vízió IK: 0 VP
Egy célpont sebződik annyit,
ahány ÉP/SP-t összesen
sebződtek lények, játékosok,
építmények a körben.
„Régen minden jobb volt. Kivéve a
háborút. Az régen is rossz volt!”
|
Léna
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF
S: húzz 2 lapot és a következő húzás fázisod elmarad.
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, vagy keres alő egy Dimitrijt.
Igor
1 VP 1 ZSZ 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF
S: kapsz 2 VP-t, 1 SZK-t és gyógyulsz 5 ÉP-t és a következő előkészítő fázisod elmarad.
„Kötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled következő előkészítő fázisa elmarad.
Borisz
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF
Gnómjaid nem lehetnek azonnali célpontjai.
S: minden gnómod kap 1-1- izom jelzőt és a következő harci fázisod elmarad.
Kompenzáció: ellenfeled következő harci fázisa elmarad.
Gnómágia
1 VP fairlight azonnali „ősmágia”
Kijátszási feltétele, hogy ennek a körnek valamelyik fázisa elmaradt.
Húzz egy lapot, majd keress elő egy gnómot VAGY kapsz 3 VP-t és célpont nem kalandozó lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
|
Stabat mater
Raia/Leah, azonnali, reakció, IK: 0 VP
Közvetlenül azután játszhatod ki,
hogy egy permanens kikerülne a
játékból. A permanens ehelyett
hozzád kerül, mintha most játszottad
volna ki. Kijátszáskori képességei létrejönnek.
"Állt az anya keservében
sírva a koporsó fölében,
melyben feküdt az ő fia" |
Bűbájbuborékfújó
tárgy Elenios
horgony, KF, ősmágia
0 szk Elenios
S, 1 zsz: egy lényedre tegyél 1 izom- vagy élet-jelzőt ÉS egy játékban lévő lény altípusát megváltoztathatod.
Jelenés: ingyen létrejön a fenti képessége.
"Pukk!" |
A gonosz Vladicsek úr
Dornodon/Leah, kalandozó, árnymanó, nekromanta, KF, 1M/5, IK: 1 VP 1 ZSZ
Feltámad.
K: kijátszhatsz egy gyűjtőben
lévő lapot vízióként. A lap kör
végén mindenképpen a Semmibe kerül.
„Vigyázz, csalok!”
Morgan játéka
Leah, tárgy, ereklye, IK: 2 ZSZ
S, célpont permanenst fel kell áldozni.
Ha a gyűjtődben van, S,1ZSZ: célpont
permanenst fel kell áldozni, és rakd játékba.
"Akarsz-e élni, élni mindörökkön,
játékban élni, mely valóra vált?
Virágok közt feküdni lenn a földön
s akarsz, akarsz-e játszani halált?"
Kosztolányi
Lomha Lotti
Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, 1/3, IK: 2 VP
Élet: 1
K: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY
1 SZK-t, te kapsz 1 VP-t VAGY 1 SZK-t.
S, 1 ZSZ: kapsz 1 Dobótőrt.
„- Mit viszel a kosárkádban, Lotti?
- Nagymamámnak ajándékot!”
Gigabrekk
Sheran/Tharr, szörny, óriás, dinó, 2 SZK, +2 reakciódrágítás, 4/10M, IK: 4 VP
Élet: 2
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
1 lap Semmibe dobásával.
S: minden lényed kap 1 izom jelzőt.
„Hangos brekegése megroppantja a hegyeket.”
Laputa
Elenios, építmény, vár, SZÁRNY, 5 SP, IK: 1 építő
Ha passzivizálódik (földet ér),
ellenfeled minden permanense
a gyűjtőbe kerül. Bármilyen
zanszilánk költséget építhet.
"Te csak repülj, repülj tovább is,
Repülj egy hosszú életen,
Ne ismerd meg azt a fájdalmat,
Melyet szereztél énnekem" - Ady |
Dínó tojás
X szk tárgy Sheran
dínó
dupla kötelék, költsége X zsz.
S, áldozd fel, és tedd a Semmibe: ingyen kijátszhatsz egy max. X költségű dínót a gyűjtődből vagy a kezedből.
Jelenés: húzz 1 lapot! |
Homeopátia
Raia, azonnali, vízió, IK: 0 VP
Egy célpont gyógyul 0 ÉP-t.
Ellenfeled veszít 1 VP-t.
Áramlás: húzz egy lapot!
"A gyógyulás árát meg kell fizetned." - Dr. Görény
A bőség áradása
Raia, bűbáj, Oltalom: 0, IK: 2 VP
S, J2: kapsz egy jó jellemű tókent. Ha
tókened kerül játékba, kétszer annyit
kapsz, mint amennyit kapnál.
"A titok, amelynek révén a létezés legnagyobb
bőségét, legnagyobb örömét lehet learatni,
nem egyéb: mint a veszélyes élet!" - Nietzsche
A remény dalnoka
Raia, kalandozó, ember, KF, 2/4, IK: 2 VP
Élet: 1
J: e körben ellenfeled nem játszhat
ki és nem használhat forrást. (közvetlenül
a húzás fázis után is használhatod)
1 szintlépés, J: kapsz 2 Kisebb angyalt.
"Védőangyalaink és legénységünk
minden veszélyt legyőznek!"
Womath csordavezér
Raia, szörny, womath, 2 SZK, +1 reakció, 2/5, IK: 3 VP
Élet: 1
J: keress ki egy womathot a paklidból.
Minden lényed alap ÉP-je 3-al nő.
Halálsikoly: kapsz 1 Felbőszült womathot.
-Mit mond a womathcsorda, mikor menekül?
- Mit?
- MÚÚÚÚÚÚÚ! - ork tréfa
Mágiatagadó teknős
Sheran, szörny, teknős, 1 SZK, X/X+1, IK: X VP
Anti-mágia: X
X min 1., max. 3.
J: húzz egy lapot!
"Mágia? A gyengék mentsvára páncél helyett!"
Magma pegazus
Dornodon/Elenios, szörny, pegazus, főnix, TŰZ, 1 SZK, SZÁRNY, 3/3, IK: 3-X VP
Feltámad.
X annyi, ahány különböző színű
lapot mutatsz a kezedből. (max. 2)
J: kapsz egy Magma pegazust a kezedbe.
"Minden perc, minden nap azért van, hogy utód legyen." |
Élő kövület
1 VP sheran, leah azonnali
Ha van csontvázad, és dinód is a gyűjtőben: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy csontvázat, vagy dinót.
Raptorcsontváz
2 VP 3/1 leah, sheran szörny/dinó, csontváz
S, semmizz egy dinót a gyűjtődből: kapsz 1 Nekromanta csontvázat.
E áldozd fel egy lényed: kapsz 2 VP-t, vagy keress elő egy dinót!
Rexcsontváz
4 VP 4/4 leah, sheran szörny/dinó, csontváz
Ellenfeled nem vehet le lényeidről jelzőket.
J: célpont lény a Semmibe kerül és minden kinyerhető SZK helyett kapsz 1 Nekromanta csontvázat.
K2 áldozd fel egy lényed: kap 1 izom jelzőt.
Mammutcsontváz
6 VP 4/10 leah, sheran szörny/dinó, csontváz
S, a fő fázis folytatásában, ha csak ez a lény van az őrposztodban: ellenfeled tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
K ha megöl egy lényt: célpont nemlény lap a Semmibe kerül.
Fordított megkövülés
1 VP leah, sheran általános
Áldozd fel egy X költségű csontvázad: rakj játékba a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X költségű nem élőholt lényt.
|
Fonákvilág
szabálylap
A méreg- és elmúlásjelzők az előkészítő fázisban nem szaporodnak, hanem számuk 1-gyel csökken; a dermesztés- és álomjelzők száma pedig nem csökken, hanem 1-gyel nő.
A lények kijátszásukkor, és ha gazdát cserélnek, az őrposztba kerülnek. |
Mentálmágus
Elenios, kalandozó, ember, KF, 0/3, IK: 2 VP
Bármikor kijátszhatsz varázslatot,
amikor azonnalit lehet. J: kapsz egy varázslatot
a kezedbe, amilyet mutatsz a kezedből/gyűjtődből.
„A csodák régen három-, most két napig tartanak.
Felgyorsult a világ.” – Mentálmágus
Védőháló
Raia, építmény, 3 SP, SZÁRNY, IK: 1 építő
Húzz egy lapot!
Repülő lények nem jelölhetőek
ki támadónak.
„A védőháló egy szeme megfogja a madarat,
de ha egy szemből alkotsz hálót, sosem fogsz madarat.”
Angyali légiós
Raia, kalandozó, ember, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/5, IK: 3 VP
Élet: 1
K, ha egy gyógyító forrás létrejön:
célpont lény kap 1 izom jelzőt.
S: egy célpont gyógyul 3-at.
„Időm lejárt, Ghallát elhagyom,
Mert Angyali sereg vár reám.”
Teleport
Elenios, azonnali, vízió, IK: 1 VP
Rakj játékba egy asztalon maradó
lapot a kezedből - ha lény, az őrposztba
kerül. Kijátszáskori képességei nem
jönnek létre. Kör végén – ha még játékban van –
vedd vissza a kezedbe!
(176 karakter szóközökkel)
Angyali gyógyító
Raia szörny, angyal, 1 SZK, KF, 2M/4M, SZÁRNY, IK: 2 VP
J: célpont lény vagy játékos max.
ÉP-re gyógyul. Ha ÉP-d több mint 20,
nem sebződhetsz.
„Betegségedből
gyógyulj ki. Vagy halj bele.
- Csak ne kényeztesd.” – Fodor Ákos
|
A vér szaga
Dornodon, azonnali, IK: 0 VP
Célpont permanens kap egy jelzőt.
Ha a lap, amin a jelző van, kikerül a
játékból, kapsz 1 VP-t, húzz 1 lapot,
és tedd át a jelzőt egy másik lapra.
"Érzed már a vér szagát,
A gyakás sosem áll,
Egy ütés elég, ma minden betalál,
Ork győzelem vár reád!"
A majális vége
Dornodon, általános, ork, IK: 2 VP
Nem lehet eldobni anti-mágiának.
Minden lény kap 2 álom jelzőt.
Kapsz X+1 Ork harcost, X a
játékban lévő permanensek száma.
"Jók a programok, csak sok az ork." - Gino
|
2 Vp Szilveszter, a hős
kalandozó Dornodon
ember
repül ikon
1 Vp, dobd a gyűjtőbe: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha fegyvert hordoz, nem lehet megsebezni. Az általa megtámadott lény nem üt vissza rá.
3 / 2 |
Védekező taktika (új)
szabálylap
Mindenképp célpont ellenfél kezdi a játékot, a kezdést nem adhatja át.
Bármilyen lapot kijátszhatsz védekezésként és idézéssel.
A védekezés bónuszod +1/+1 helyett +3/+3. |
Szirén elmetrükk
Elenios, bűbáj, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
J, húzz egy lapot, VAGY
célpont, max. 1-es költségű
permanenst ellopod.
„ha nagyon szeretsz,
hálás leszek érte,
ha nem csábítasz el,
magad vesztesége.”
Szabó Lőrinc
Kokomó
Fairlight, építmény, falu, 4 SP, SZÁRNY, IK: 1 ZSZ 1 nekron
Kijátszásakor ÉS K, ha valaki
kijátszik egy lapot: kapsz egy
Rumos kulacsot.
„A Ryuku-szigeteken túl,
Van egy hely, ez Kokomó,
Ide menni lenne jó!”
|
Mérgezett húspásztor
Sheran/Chara-din, szörny, ent, pók, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, 2/5M, IK: 3 VP 1 nekron
Élet: 1
2-es mérgezés
S: célpont permanens aktivizálódik,
ÉS ha lény, kap 2 méreg jelzőt.
J, végy le célpont permanensekről
3 jelzőt: megakadályoz egy lapot.
„Egy banyapók megmart egy entet, így torzult
Húspásztorrá. Az erdőt védi … a maga módján.”
Xeno kísértet
Chara-din/Leah, szörny, xenó, kísértet, SZÁRNY, 0/3, IK: 2 VP
S, feltámad.
Áldozd fel: célpont lap elveszíti
minden képességét, majd átkerül
hozzád, <ÉH> és xenó lesz.
„A természetüktől idegen az irgalom.”
Viharelementál
Fairlight/Sheran, szörny, elementál, „villám”, Oltalom: 1, SZÁRNY, 3/5, IK: 3 VP
S: kapsz 2 Elektrogömböt.
Áldozd fel 3 Elektrogömböd:
a tartalékodba kerül.
(Ez a képesség a gyűjtőben is működik.)
„A természet és a mágia együttes dühe
olyan erő, amivel halandó nem szállhat szembe.”
|
Teljes elzárás
1 VP rhatt azonnali „védekezés”
Blokkolás: 2.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor a következő kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
A metaverzum pusztulása
Szabálylap
A paklidnak min 60 laposnak kell lennie.
A játék elején rakj 7 lapot a paklidból a Semmibe! Ellenfelednek minden lapból, amit a Semmibe raktál, ugyanannyit kell a Semmibe raknia, mint amennyit te raktál (ha kevesebb van a paklijában, akkor az összeset).
Ha ellenfeled így 7 lapot rakott a Semmibe, akkor nem húzol kevesebb lapot.
Közönséges házinyúl
2 VP 2/2 sheran szörny
5 lehet a paklidban.
Semlegesítés: gyakori/nemgyakori lapra kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesített: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy gyakori/nem gyakori permanenst.
Halvány lila gőz
1 VP chara-din azonnali „sav” [+1]
Véletlenszerűen válassz ki max 3 lapot a gyűjtődből, majd dobj el annyi lapot, ahány nem „sav” lap volt a kiválasztottak között. A kiválasztott „sav” lapokat vedd kézbe, a többi lapot rakd a Semmibe.
Fészkes fene
2 VP 2/4 chara-din szörny „oltalom: 0” „legendás”
Legendák völgye követőd mindenképpen működik.
K áldozd fel egy „legendás” lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Legendás képesség: S 1 nekron: feltámad.
|
Vétó!
3 vp azonnali bufa
Bármire reagálhatsz vele. Nem lehet rá reagálni. Idézési költségét nem lehet módosítani. Megakadályoz egy lapot vagy hatást. Elveszíted minden vp- det és az előkészítő fázisodban egyel kevesebb vp-t kapsz.
Ennek a vétónak meglesz az ára!
Az alanori nagytanács elnőke |
Ahogy nézegettem a lapkeresőben, viszonylag szűk a fix IK-jú, NEM zanszilánk lapok köre,
amit ki lehet rakni Vitsúhé lencséivel, erre kerestem megoldást - koncepciót.
Vitsúhé elmetrükkje
Elenios, általános, mentális, IK: 2 VP
Kompenzáció: 1 VP
Keverj vissza egy lapot a paklidba:
kikereshetsz egy lapot a paklidból.
Ezután kapsz VAGY veszítesz 1 VP-t.
„Trükköm, trükköm, mondd meg nékem,
ki a legcselesebb e vidéken?” - Vitsúhé
Vitsúhé börtöne
Elenios, bűbáj, mentális, IK: 2 VP
Húzz egy lapot!
Ellenfeled minden kijátszott lapja
után azonnal veszít 1 VP-t.
Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása
„Hiányzik egy mana? Jaj, szegénykém!”
Vitsúhé
Elenios, kalandozó, mutáns, 1/3, KF, OLTALOM: 1, IK: 3 VP
Élet: 1
J: kapsz egy lapot a kezedbe,
amelynek nevében szerepel Vitsúhé.
(kivéve Vitsúhé, használj előre kikészített lapot)
S, keverj vissza egy lapot a paklidba:
kapsz 1 VP-t VAGY 1 SZK-t, VAGY húzz 1 lapot.
|
Marcel, a halottidéző
Leah, kalandozó, nekromanta, KF, 0/3, IK: 2 VP
Élet: 1
K: dobj 1 lapot egy pakli
tetejéről a gyűjtőbe.
S, Semmizés 1: kapsz 1 aktív
Nekromanta csontvázat.
„A humánus megoldások untatnak.”
(illusztráció: egy hosszú, fehér hajú, szép arcú férfi, lábánál egy csontváz kéz nyúlik ki a földből. a háttérben egy temető a lemenő nap fényében)
Heiko, az üzletember
Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, SZÁRNY, HORGONY, 3/3, IK: 2 VP
Feltámad.
Képességeit nem veszítheti el.
Ha kikerül a játékból, kapsz 1 Tharr tókent.
„Én nem lopok. Ha elveszek valamit,
adok is valamit cserébe. Leginkább tőrt a hátba.”
Ulf, a barbár
Tharr, kalandozó, ember, KF, 3/6, SZÁRNY, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
K, ha sebződik, kap egy +1/+1-es jelzőt.
S: két célpont sebződik 3-at.
1 szintlépés, S: egy célpont
sebződik 2-t.
„Az erőszak mindig megoldás.
Ha mégsem, akkor nem használtál eleget.”
Freya, az amazon
Sheran/Elenios, kalandozó, elf, SZÁRNY, +1 reakciódrágítás,
KF, 2M/4, IK: 2 VP 1 nekron
K: célpont lény kap 1 álom jelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap
1 dermesztés jelzőt.
Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása.
„A harc a buták útja. Engem a szeretet vezérel.”
|
Könnyű pénz
Fairlight, bűbáj, ősmágia, IK: 0 VP
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
Hátrány: nem áldozhatod fel; ha kijátszol
egy lapot, max. VP-d csökken 1-el.
"Költsd el ma, fizesd ki holnap!"
Disznófejű nagyúr
Fairlight, szörny, drakolder, 1 SZK, 2/3, IK: 2 VP
Időleges hatás 3: K, ha kijátszol
egy lapot, kapsz 1 VP-t.
J: egy célponton lévő jelző(ke)t átalakíthatsz
más jelzővé - ha az értelmezhető az adott lapon.
"Az aranyon ült, az aranyon,
Éreztem, megöl, ha hagyom." - Ady
Arany élet
Fairlight/Elenios, MENTÁLIS, azonnali, vízió, IK: 1 ZSZ
Célpont lény kap 1 izom VAGY
1 élet jelzőt.
E forrás ellen nem véd az <Oltalom>.
"Alszom, s szívem virraszt, mindig tehozzád vágyom.
S melléd varázsol egy aranyló szárnyú álom." - Chénier
Kamatos kamat
Fairlight, általános, IK: 0 VP
Ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi
a kézben lévő, legmagasabb költségű
lapjának költsége.
Ellenfeled minden lapjának kijátszási
feltétele 1 VP elköltése.
Áramlás: kör végén húzz 1 lapot!
|
Bűvös mocsár
Szabálylap, színtelen
Minden lap kijátszási feltétele
1 VP elköltése.
Bűvös mocsárból max. 3-at használhatsz.
Ha a játék elején nem működik,
csak eggyel kevesebbet húzol
- függetlenül a Bűvös mocsarak számától.
Mutáns nindzsateknőc
Sheran/Chara-din, kalandozó, mutáns, teknős,
1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/3, IK: 1 VP 1 ZSZ
Anti-mágia: 0 vagy 1.
P: keverj vissza egy lapot
a paklidba: kör végén keress
egy lapot a paklidból.
"Nem vagyok már fiatal."
Quwarg kém (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 0/3, SZÁRNY, IK: 2 VP
"<3": Élet: 1
Ellenfeled nem keverheti meg
a paklija felső 5 lapját.
Ha keverni kell, a felső
5 lapot sorban teszi vissza
a pakli tetejére.
P: ellenfeled paklija tetejére
kerül egy Haldokló quwarg.
"Ha tudod, mire készül az ellenség,
félig már megnyerted a csatát." - Zümm-Ce |
Exontrenx, a hártya farkas
3vp
Szörny. Leah/elenios
Vérfarkas/szirén 1 szk
Repül 3/1
Csábítás 2
Direktsebző kép: 2csábos fagysugár
Az elopott lényeket, egy lapként kell kezelni, a vérfarkas értékeit nem növelik, de ha valami célozza vagy támadja az ellopott lapok közül csak egy bizonyosra hasson. |
Anomális elektromos pulzáns
1vp
Fairlight
Bűbájos villám
Nem lehet azonnali célpontja
K: a kézben maximum 2 lap lehet, minden más a gyűjtőbe kell dobni. A következő villámsebzés annyival több mint amennyi lap a körben a gyüjtőbe dobtatok, és kapsz 1 vpt ( kiv 1. Körben)
|
Anomális tűz pulzáló
1 vp
Dornodon
Bűbájos tűz ikon
Nem lehet azonnali célpontja
K: 1 nekron,
Az őrposzt mérete 2 minden a tartalékban sebződik 1 többet mint amennyi tűz lap van a semmibe és lénnyeid kapnak plusz annyi sebzést. |
Anomális fagy pulzáló
1vp
Bűbáj leah fagy ikon
Nem lehet azonnali célpontja
K: áldozd fel egy lapodat, a következő előkészítő fázisod elejéig a tartalék mérete 2 lap, minden más lapot fel kell áldozni, az ellenfeled sebződik annyit amennyi lapot kellett áldozni (fagysebzés) |
A Mentálféregről lemaradt, hogy 0/1, ill. nincs benne SZK. (bár ez helyesen nincs is feltüntetve) |
Elmefacsarás (új) (új)
Elenios, bűbáj, mentális, Oltalom: X, IK: 2 VP 1 nekron
"<3" = X
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap
Semmibe dobásával. Ellenfeled minden
előkészítő fázisban X-el kevesebb VP-t kap.
J: kapsz 1 tókent a kezedbe.
""Mondd: "köszönöm", a legárvább sorsnak,
hiszen az is ember sorsa volt." - Jevtusenko"
Sorstalanság
Elenios, bűbáj, mentális, reakciódrágítás: 1, IK: 2 VP
J: kapsz 1 tókent.
S, két játékos egy-egy permanense gazdát cserél.
Halálsikoly: vedd vissza a kezedbe.
"Az életnek rabjai vagyunk,
Körülmények pórázán ballagunk." - Szávay Gyula
Mentálféreg (tóken)
Elenios, szörny, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
Kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t. |
Kezdjük az elejéről
2 VP, Rhatt általános, nem gyakori
Blokkolás: 1.
Csak akkor játszhatod ki ezt a kártyát, ha ebben a körben még nem játszottál ki másikat. Játssz le még egy kört. +1 VP reagálni rá.
Dupla esély
2 VP, Eleinos bűbáj, ritka
Minden előkészítő fázisod kétszer jön létre.
Baljós csere
Anti-mágia: 2.
Anti-blokkolás: 2.
Áramlás: 2 VP.
Minden játékos dobjon el két lapot kezéből a gyűjtőbe, keverje meg a pakliját és húzzon egy lapot. |
A mélység királynője
Chara-din/Elenios, szörny, szirén, cápa, OLTALOM: X-2, 1 SZK, SZÁRNY, XM/2xX IK: X VP
Anti-mágia: X-1
Csábítás: X
(X min. 1 max. 5)
Kártyás gyerekek a harmadik napon,
Alanor folyóban az őscápámat hajtom,
Előfordul, hogy a köröm kicsit meredek,
Lássam a kezetek - maradjatok gyerekek! | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|